Anticatholic

Facebook MySpace Twitter Digg Delicious Stumbleupon Google Bookmarks RSS Feed 

Prihlásenie a registrácia

Mala by cirkev prejsť na linux ?

Áno, ušetrila by - 10.4%
Windows je skromnejší - 5.2%
Stačí im aj MS-DOS - 9.6%
Nepotrebujú techniku - 74.8%
Dnes : Regína
Zajtra : Alica
TOPlist

Doporučujem stránky

 

ATEIZMUS.SK

Anticatholic - Profilová stránka

Obrázok

Anticatholic

Status

Aktivita

50
Neprítomný
pred 7 mesiacmi
pred 6 dňami
pred 2 mesiacmi

Úprava profilu

Informácie

Anticatholic
Muž
Ateizmus
Viera a poznanie sú ako dve misky váh. Čím vyššie je jedna, tým nižšie je druhá.

Vložené články



Tento užívateľ nemá žiadne publikované články.

Posledné komentáre - články

  • Životy po živote
    • 2010-08-14 07:52:45

      taká otázočka čo ma vždy zaujímala..ak si sám seba prdestavím ako horiacu zápalku, kam sa podeje teplo keď zhasne ? Vravíme tu predsa o zachovaní energie nie ? A o tom, že predsa tak dokonalý druh ak...

       čítať viac...
  • Mierove spolunazivanie
    • 2010-08-14 07:47:46

      Kto kedy povedal, že život vznikol náhodou ? prosím pošli mi link alebo názov vedeckého článku kde sa spomína že život vznikol náhodou..ak si kreacionalista, je samozrejmé že veríš že je všetko dielom...

       čítať viac...
  • Varšavský arcibiskup vyzval na odstránenie kríža spred prezidentského paláca
    • 2010-08-14 07:38:26

      Keby bol Kristus popravený v 20.stor. mali by ste na krku elektrické kreslo namiesto kríža ? veď je to nechutné, keď človek nosí na krku mučiaci "nástroj"..a že ateisti sú zvrátený :lol:

       čítať viac...
  • Křesťanská sekta chce uctít 11. září pálením svaté knihy islámu
    • 2010-08-14 07:34:47

      ..aby to pálenie kníh neskončilo upaľovaním ľudi..to tu už raz bolo

       čítať viac...
  • O postoji niektorých vedcov k náboženskej viere
    • 2010-08-09 05:31:48

      ..ale to nieje...pretože vôbec nieje :lol:

       čítať viac...
    • 2010-08-07 11:48:07

      Mimochodom..v Hitlerových prejavom sa veľa krát nachádza slovo Boh..on sám bol presvedčený, že je vyvolený prozreteľnosťou..a to ako vieme..ateisti niesú, pretože v prozreteľnosť neveria :lol:

       čítať viac...
  • Stephen Hawking
    • 2010-08-07 10:13:47

      ...možno príde aj s nedávnymi vykopávkami kostí Jána Krstiteľa :lol: Och aké to šťastie, že sa zachovali po 2000 rokov..

       čítať viac...
  • O postoji niektorých vedcov k náboženskej viere
    • 2010-08-07 10:12:11

      Jasné..pokiaľ sa ukáže boh v špatnom svetle, tak je to špatný preklad..potom je špatný preklad aj 5. kniha Mojžišova, že ???

       čítať viac...
  • Stephen Hawking
    • 2010-08-07 09:42:04

      ...momichodom...ak bola potopa sveta, musela voda dosahovať výšok najvyšších vrchov sveta..cca 8 km po celej ploche Zeme..Kam sa podela táto voda dnes ? Prosím o logické vysvetlenie..ďakujem ;-)

       čítať viac...
  • Hodnota života
    • 2010-08-05 16:02:27

      Niekedy mi je smiešne, že veriaci vravia "nezaslúžime si lásku božiu..kajajme sa"..a pri tom si toho boha vlastne sami vymysleli :-) Príde mi extrémne nelogické zahadzovať tento život v odriekaní, len...

       čítať viac...
  • Stephen Hawking
    • 2010-08-05 15:53:10

      Dobrý človek robí dobré veci, zlý človek robý zlé veci...na to, aby dobrý človek robil zlé veci je potreba náboženstva. Vo väzniciach je viac veriacich ako ateistov..prečo ? My ako ateisti vyznávame i...

       čítať viac...
    • 2010-07-31 12:30:27

      :-) To nemení nič na vyššie spomenutej téze "vstaň a choď"..aj keby sme využívali 100 % z kapacity, stále nám zostanú niektoré veci nepochopiteľné..ale odmietam im dávať nálepku "BOH"

       čítať viac...
    • 2010-07-31 12:25:00

      len o jednu tretinu viac chýb ? tak to je potom v poriadku..wikipédiu nikdy nebudem brať ako zdroj informácií..je to môj názor..váš vám neberiem

       čítať viac...
    • 2010-07-31 12:09:10

      Wikipédiu neberiem ako zdroj..z dôvodu dpoĺňania informácií..tzv. výhonkov..ale OK..niekto berie wikipédiu, niekto bibliu :-)

       čítať viac...
    • 2010-07-31 12:02:10

      mimochodom..keby povedal "v mene svätého čajníka, Budhu a Zeusa vstaň"..čo by sa zmenilo ?..využívame len 3 % z kapacity mozgu..nemáme odpoveď na všetko..aspoň my ateisti nie..

       čítať viac...
    • 2010-07-31 11:57:13

      Silver...tak by som povedal...OK..poďme zistiť, prečo sa stalo to, čo sa stalo..vždy existuje logické vysvetlenie. Viera je placebo..;-)

       čítať viac...
  • Duchovná vyrobila škandál, psovi dala hostiu
    • 2010-07-31 11:25:16

      ..urezili sa na to, že oplátku z Tesca dala aj psovi :-) ..no a ? To ste sa len vy dohodli že to bude telo kristovo... Veriaci sú strašne zábavný..vravia, že si nezaslúžia lásku boha, ktorého si sami ...

       čítať viac...
    • 2010-07-31 11:20:58

      ..a kam to všetko speje ? celá viera..to už sa fakt cirkev chytá aj slamky ? Kiež by pes bol jediný komu by kňaz kázal..úbohý a nechápavý..v podstate kostoly sú plné úbohých a nechápavých..preto sa im...

       čítať viac...
  • Jesus Camp: svedectvo zneužívania detí
  • Stephen Hawking
    • 2010-07-31 11:02:59

      Papier, sklo, kov...furt odpad...evanielik, kresťan, budhista..furt...... Aj keby sme im po hlave pobúchali kristovou stehennou kosťou, aj tak by verili, že sedí po paravici boha..

       čítať viac...
  • Kde sú v skutočnosti hranice náboženskej „tolerancie“ ?
    • 2010-07-28 20:53:07

      ..ani mi to nepríde divné od "ľudí" čo zohavujú deťom genitálie

       čítať viac...
  • Dvere poznania
    • 2010-07-28 20:45:09

      Ateizmus je postoj..životný štýl..je mnoho ateistov, ktorí nemusia mať rovnaký názor na nejakú vec..a to je na tom to nádherné. Nik z týchto ateistov nebude prenasledovať iného ateistu za iný názor. A...

       čítať viac...
  • Mierove spolunazivanie
    • 2010-07-20 15:22:20

      No ja som bibliu čítal..a bolo len logické vyústenie toho čítania, že som sa stal ateistom :-D... človek by ju mal čítať s otvorenou mysľou (existencia ľudí čo veria doslovne biblii je ale toho dôkazo...

       čítať viac...
  • Firma Vatikán
    • 2010-06-10 16:55:08

      čože ?? poznanie je za vierou ?? možno..a akou vierou ? verili sme, že ako ľudstvo pristaneme na Mesiaci..stalo sa..akú inú vieru máš na mysli ?? teda vedecky zrealizovateľnú ??..áno ja viem že exist...

       čítať viac...
  • Odpočinok a boh
    • 2010-06-10 16:37:24

      možno tvojho..aj ateisti majú morálku..mám 30 rokov a za sebou jediný vzťah a len dve ženy (z toho jedna tvorila ten vzťah)..nebudem meniť partnerku každých 10 rokov..nevidím v tom zmysel..homo sapien...

       čítať viac...
  • Firma Vatikán
    • 2010-06-10 16:35:00

      to je tvoj subjektívny pocit a domnienka....netvrdím, že správna..to je tvoja vec..ako som už povedal..ja nekradnem pre to, lebo mám na to morálne zásady..svoje duchovné potreby riešim inak a ver, že ...

       čítať viac...
  • Cirkev a peniaze
    • 2010-06-10 16:23:13

      A čo sa krucinál asi má stať po smrti ??!!!! Znovuzrodenie ako vravia budhisti, či 77 panien ako vravia muslimovia, alebo raj ako vravíte vy ????? Akú to máš drzosť tvrdiť, že po smrti niečo je ??!! ...

       čítať viac...
  • Pohľad veriaceho
    • 2010-06-10 16:17:48

      Na to, aby si bol zodpovedný a spravodlivý nepotrebuješ boha...ak niekto retardovaný ho k tomu potrebuje nech sa páči..ale nech to ten "niekto" nevydáva za najsvätejšiu pravdu

       čítať viac...
  • Odpočinok a boh
    • 2010-06-10 16:14:14

      ak sa na smrtelnej posteli obrátim k bohu, tak isto sa môžem obrátiť k svätému čajníku, k Budhovi, Krišnovi, k Zeusovi atď..ale títo bohovia nie sú zárukou posmrtného života..žiadna vymyslená postavič...

       čítať viac...
  • Firma Vatikán
    • 2010-06-10 15:55:45

      Duchovné potreby sa riešia cirkevnou cestou alebo cestou viery ???

       čítať viac...
    • 2010-06-10 15:46:48

      Odkiaľ vieš, že sú len odnožou ?? to je len tvoj subjektívny názor..nič viac..ja vravím, že je odnožou viry vo svätý čajník..kto má pravdu ??? JO !! a blahoslavený slabí na duchu, lebo ich je kráľovst...

       čítať viac...
  • Štát a cirkev
    • 2010-05-05 07:55:49

      Čo má pre Kristove rany Boh spoločné s vedou, ergo navzájom sa nevylučujú ?? To, že veda nevylučuje existenciu boha ? alebo ako si to myslel ? Ja ťa čítam vždy, keď navštívim stránku..niekde som od t...

       čítať viac...
    • 2010-05-04 07:35:45

      Tebe príde veriť v nadprirodzené bytosti normálne ? ..a ešte k tomu v "niečo" veriť ? Vari je to potreba súčastných ľudí vysvetľovať si veci a javy prirodzené zásahmi bytosťami zmyslenými ?? áno, v p...

       čítať viac...
    • 2010-05-04 07:21:09

      nuž..potom bdú nútený žiť z "milosti božej"..a je to..keď sa stará o vtáča, o čo viac ste vy ? ( voľne citované z biblie ) :D

       čítať viac...
    • 2010-05-03 09:23:14

      :sad: mňa by zaujímalo, čo sa na tých vyššie spomínaných školách, ktoré "spravuje" cirkev, učí. ..len dúfam, že to niesú fabriky na výrobu ďaľších otupených ľudí (viď kreacionalizmus v USA).

       čítať viac...
  • Ateistka Barbie
    • 2010-04-30 16:18:57

      ..tento komentár ale nejak nemení môj názor vyššie spomenutý

       čítať viac...
    • 2010-04-30 15:26:44

      ale samozrejme, že som otvorený k poznávaniu..ale poznávaniu v rovine dôkazov..a nie fikcií alebo nepodložených hypotéz.. tam je ten rozdiel medzi mnou a cirkevnými hodnostármi..im stačí kniha a slovk...

       čítať viac...
    • 2010-04-30 15:09:59

      ..pre aký začiatok ? ja som so "sedmorami" začal, a aj s nimi končím ? Kam ďalej sa dá ísť ? Hádam len nie do ríše fantázií ?

       čítať viac...
    • 2010-04-28 19:22:11

      preáč..tento argument o psychologovi neuspie (aspoň u mňa nie)..psycholog má aspoň školu..kňaz len vieru..to ako keby som ti ja hovoril, že kedy máš stlačiť spojku na aute..a bol by si pri tom športo...

       čítať viac...
    • 2010-04-28 19:17:19

      žiadne čísla som nepoužil..sú štúdie ohľadne tohto..a čo znamená veriaci..ni úplne iné ako ateista.. božie prikázania dodržujem..ale je ich len sedem..tie tri ohľadne boha a jeho jedinečnosti sa ma n...

       čítať viac...
    • 2010-04-28 18:56:07

      ..to, že je vo väzeniach viac veriacich ako neveriacich som naznačoval ja..a hľadal si dôvody..aké si našiel ?..a vlastne aká je tvoja argumentácia pojmu "byť dobrý bez boha sa nedá" ?..pozor..poveda...

       čítať viac...
  • Jacques Monod
    • 2010-04-28 18:43:02

      nevylučovanie existencie boha je teizmus ? fajn..ja som si myslel že to tvrdí len agnostik..

       čítať viac...
  • Ateistka Barbie
    • 2010-04-28 18:39:43

      veď práve o tom hovorím..potieranie ľudskej prirodzenosti je zvrátené..takisto ako zohavovanie detských genitálií. povedzme si pravdu, že mnoho manželských problémov sa rieši cez posteľ :-) .a naozaj ...

       čítať viac...
  • Z veriaceho ateista
    • 2010-04-28 17:38:38

      ..a teraz si to skús dať o 180°..čo ak v bludných predstavách blúdite vy ? kde máte teb d§kaz, že neblúdite a našli ste správnu cestu ? ..pozor !! tvoje tvrdenie môže (a bude) použité proti tebe..tak...

       čítať viac...
    • 2010-04-28 17:08:38

      čo už je len na VIERE autentické..veď len slovo viera nieje autentické.. Dnes v 21. storočí ľudí už nepriťahuje viera ale veda..

       čítať viac...
  • Ateistka Barbie
    • 2010-04-28 16:57:57

      ..môjho úsmevu ani nie..ale kritiky 100 % - ne...pre mňa je skôr úsmevné, že kňaz - panic dáva rady pri výchove detí a problémov v manželstve

       čítať viac...
  • Z veriaceho ateista
    • 2010-04-27 18:40:05

      chceš povedať že ateistický názor je bludný ? že pravdu máme hľadať v xkrát prepisovanej starej knihe ? Akú pravdu, ktorú ateista nevie si našiel ? O božom stvorení ? O tom, že máme byť k sebe dobrí a...

       čítať viac...
  • Ateistka Barbie
    • 2010-04-27 18:28:50

      s týmto plne súhlasím amatér..dobrý a spravodlivý sa dá byť aj bez boha. Ak by nie, nápravno-výchovné zariadenia by boli plné ateistov..a je ich tam strašne málo. V podstate ma to neprekvapuje..ateist...

       čítať viac...
    • 2010-04-26 14:31:32

      ..sú..takže naozaj neviem, prečo si ich spomenul ako príklad :-)..deliť si začal ty

       čítať viac...
    • 2010-04-25 18:55:07

      ja nehovorím o cigáňoch..ale o ľuďoch

       čítať viac...

Cirkev a médiá

No Entries
Categories Title

Posledná správa: 8 minutes
  • geppetto : Náboženstvo je dedičná hlúposť...
  • geppetto : Pozrite si zaujímavé video >>link<<
  • geppetto : Theory of Mind - Robert Seyfarth - >>link<<
  • geppetto : Našiel som diabla, ktorého pápežníci naháňajú už stovky rokov... >>link<<
  • geppetto : Monkey Business - Atheism is not a crime Preklad textu tu: >>link<<
  • geppetto : Táto stránka vznikla, aby boh skúšal vašu vieru...už ho boleli ruky zo zakopávania skamenelín a nestíhal, lebo v nedele musel odpočívať a nespĺňal tak svoj pracovný plán.
  • geppetto : Mimochodom je dobré, že sa zaujímajú o stránku, lebo si v podvedomí možno uvedomia vplyv sekty na ich vedomie, ktoré už vlastne ani nie je ich, ale majetok cirkvi
  • geppetto : Vedel som o tom, že sa zaujímajú a šíria bludy, že som satanista a k tomu dávajú nejaké konkrétne meno. Dokonca aj na stránkach p.Škodu...
  • geppetto : Dávajme si aj mi pred mená niečo také.. At.Geppetto ;
  • whitedeath : geppetto: >>link<< mozno sa tam raz ocitnes
  • whitedeath : keby cirkev nevnucovala toto vsetko detom odmalicka, tak by cirvek o chvilku vobec nebola... pretoze dospelemu cloveku premyslajucemu len tazko napadne ze aha idem verit v nejake rozpravky lebo akurat nemam co robit....... to cirkev velmi dobre vie.... preto chcu DETI...
  • Morath : geppetto: Vedel si,že se o tebe zajímají aj ti psycháči? >>link<<
  • Morath : Prosím vás....................Vždyť je to proti vůli Boží..........Jinak by tam stvořil život,kdyby to chtěl...........Beztak je to fraška.....Věřící vykládají Bůh to tak chtěl,Bůh to nechtěl a potom vám říkají,jak je Bůh mimo naše chápání.
  • whitedeath : papakafander
  • geppetto : Možno už mu vyrábajú nepriestreľný papaskafander...
  • geppetto : Medzi prvými bude mať určite zakúpený lístok aj pápež... ;
  • Morath : Jeden smělý ambiciozní projekt tvrdí,že už v roce 2022 mají na Mars dojít první lidští osadníci.Zajdeme tam,za pár roků se vrátíme na zem a tu atomovou pustinu zase obydlíme!
  • whitedeath : alebo ked budeme schopny kolonizovat vesmir tak vsetci ateisti proste odidu z tejto planety a nechaju veriacich nech sa pozabijaju
  • whitedeath : co brani evolucii aby sme dalej napredovali? nic... mozno o par tisic rokov budeme mat mozog tri krat taky velky a male deti budu ratat integraly na domace ulohy zo skolky v tretom mesiaci zivota
  • whitedeath : ak je v zaujme ludstva verit rozpravkam... tak to je v keli ale co uz... ak to tk ma byt...
  • whitedeath : jasne ze je, preco by mala evolucia zrazu prestat? ludia budu stale viac a viac premyslat a ti co budu vela mysliet preziju ak od toho bude zavisiet existencia ludstva
  • Morath : Nejhorší je sebeklam.Slováku,nechápu proč klameš i sám sebe!!!
  • geppetto : Súhlasím s tebou Morath...
  • Morath : Vesmír je mimo naše chápání.Můžeme si to buď zalepit nálepkami pověr a starodávných pohádek,nebo se ho snažit pochopit více a více.MYslím,že v lidstvu je větší potenciál,než si dokážeme přípustit.Ovšem hloupost je nezdolná.
  • whitedeath : velmi sa tesim na tu knihu

Odkazovač je pre registrovaných...

Peter, ty si skala a na nej bude vybudovaná moja cirkev ::::::: Ateisti, vy ste ako voda, ktorú nezastaví žiadna skala, lebo si vždy nájde cestu